h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Lista prezentów na gwiazdkę ;)

hejjj ;*


oto moja cała lista prezentów na gwiazdkę:


  1. lokówka
  2. nowa torba do szkoły (na książki)
  3. nowe stabile (hummel)
  4. 4-opak książek (słodkie małe kłamstewka)
  5. remont pokoju
  6. playstation 3 move 
  7. słodycze ;)
  8. bony np. 'nie musisz sprzątać korytarza' itp.
no i to chyba tyle jak na tą liste hłe hłe hłe beka pełna mleka. jutro znowu dzień i do szkoły oh nooooo jutro na 07:30 kurde why????? no ale się przeżyje a pierwszą mam informatyke omg.Myśle żeby zmienić wygląd bloga ale to postnowienie pewnie dzisiaj sie jeszcze spełni ok musze juz kończyć mam nadzieje że sie wam podobało narka :*

5 komentarzy:

  1. Chyba słodkie klamstewka . ♥ Ja też chce .;)

    Jak znajdziesz czas, możesz odwiedzić mojego bloga, ale do niczego nie zmuszam . ♥

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń