h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

wtorek, 8 stycznia 2013

shopping!!!

heiiii <3333




Dzisiaj byłam w Grudziądzu na zakupach weeee niestety byłam tylko w dwóch sklepach :( no ale są plusy kupiłam sobie kilka ładnych rzeczy w,których będę chodziła bo jak nie to sie zabije ;).Myślę że zakupy mi sie udały bo kupiłam sobie rzeczy które od tak dawna chciałam ok to ja dodaje zdięcia bo jest ich całakiem dużo chyba yyyyyyyyyyy... z 16 ;))) :






                                                 t-shirt Reservd  rozmiar:S

                                                   komin Reservd

                                                  sweter H&M     rozmiar:34


                                                    Koszula H&M       rozmiar:36

               Sweter  H&M       rozmiar:L   (na zdięciach jest on czarny ale na prawde jest on niebieski)


                                                      Tusz do rzęs H&M

                                                       Trapery  Daichman


To chyba tyle mam nadzieje że wam sie spodobało i że będzie więcej zdieć :) i to na tyle dobranocka bo jutro trzeba wstać bajbaj bejbi hehehe ;p

8 komentarzy:

  1. super ciuszki!
    ale usuń te ceny!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy post i świetny blog ^^
    mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba i go zaobserwujesz ;3
    damnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny sweterek ten biały!!
    Napiszesz mi na blogu ile kosztował bo chcę kupić taki :)

    katttusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne ciuszki i blogg :) Zapraszam do siebie : http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń