h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

środa, 26 grudnia 2012

tak o wszystkim ;p

hei ;*



przepraszam że nie napisałam wcześniej ale nie chciało mi sie bo po prostu nie miałam o czym teraz też nie mam o czym ale juz tak długo nie pisałam posta że sie odzwyczaiłam no ale okkk.Świeta zpedziłam radośnie i wesoło z rodziną dostałam prezenty mi. (między innymi):playstation move plus grę wonder book,kalendarz z empiku w sumie to kalendarzyk na nowy rok no ale nie wazne,opaske od magdy (moja siostra) no i chyba tyle nie dodam ich zdiec bo nie mam ale mam za to swoje które zrobiłam przed chwila i mam nadzieje że się podobają ok musze już kończyc bo ide umyc zeby i może później lulu ale nie wiem papa i może dobranoc ;*





4 komentarze:

  1. Fajnego masz bloga!
    Zapraszam do mnie i jak ci się spodoba to zaobserwuj!
    http://meg-aniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ;3 !

    Ja zaobserwowałam.A ty ,na co czekasz ?:)
    http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :). Obserwuje. Licze na to samo:)

    OdpowiedzUsuń