h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

sobota, 26 kwietnia 2014

Weekend




Witam was ziomeczki!
Na blogu zastała baaaaardzo długa przerwa, ale już to nadrabiam :)
Zdjęcie troszeczkę starsze (z wtorku xdd), ale to nic ;))
Mam juz plany na majówkę: Jadę do Gdańska do mojego brata i będziecie mogli zobaczyć fotorelację
na moim instagramie: http://instagram.com/zuziazozol
Cały miesiąc spędziłam miło. Święta również :)
Jak widzieliście na instagramie mam nowy telefon. Jest to Sony Xperia Tipo.
Jak na razie (czyli z dwóch dni użytkowania) jestem zadowolona.Zamawiałam go sobie na Allegro.
Ale recenzja może w innym poście ;)
Teraz sobie siedzę i sprawdzam różne portale. Nie mam jakis wielkich planów na dzisiaj albo na jutro, więc
chyba będę siedzieć w domciu i na asku: http://ask.fm/agnieszka181
Nie mam zarówno jak i zdjęć jak pomysłów na posty.
Proszę jak czytacie to komentujcie! Piszcie co wam się podoba, co się nie podoba!
Wtedy będę mogła to ulepszyć, a wam będzie się lepiej czytać :)
Podawajcie tez swoje blogi, pomysły na posty itp. w komentarzach! 

1 komentarz:

  1. więcej ładnych zdjęć w jednym poście!!!! bo za mało. :(

    OdpowiedzUsuń