h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

środa, 7 maja 2014

Spring!


Jak zwykle mój internet mnie zawiódł! Chciałam tę notkę napisać wczoraj, ale nieeee... mój internet, nagle zdecydował, że się wyłączy.
No cóż, ale nic nie jest idealne... Powyżej znajduje się moje wytłumaczenie, dlaczego wczoraj nie było posta, ale już teraz jestem! Mam dla was outfit.Taki wiosenny, i z nutką sportu :)

                                             
           Outfit: katana: House-koszulka: New Yorker-dresy: New Yorker-Trampki: Chińczyk


                 Mam nadzieję, że outfit się spodobał :) W końcu zrobiłam zdjęcia uhhhh... nawet nie wiecie jaka to ulga.Wczorajszy i dzisiejszy dzień minął mi tak samo. Byłam w szkole (w dodatku było super!) i siedziałam po prostu w domku. Sama nie wiem dlaczego wybrałam taki outfit. Pomyślałam sobie o sporcie i wiośnie.Moim zdaniem wybrałam pasujące do siebie rzeczy.Ubrałam się wiosennie (co oznaczają katana w kwiatki i kolorowa koszulka) i tak trochę jesiennie jeśli chodzi o spodnie.Buty nie wiem do, której pory roku dobrałam ;) Wiosna i jesień to moje ulubione pory roku, bo nigdy nie jest ani za gorąco no i może trochę zimno, ale przynajmniej obie pory roku są piękne, jak zresztą wszystkie.
Na dzisiaj mam dla was jeszcze jeden post i taaaaak zrobiłam już do niego zdjęcia :D
Będzie chyba zaraz po tym poście!

xoxo Zuzia

2 komentarze:

  1. hahah jesien i zima sa ulubione bo sa piekne , ale i tak wszystkie sa piekne xd zdecyduj sie ;DDD pamietaj wiosna najlepsza. ładny outfit, pozderki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty najpierw się zdecyduj jak pisać. Napisałam tak: Wiosna i jesień to moje ulubione pory roku.Tak więc... Magda myśl! Więc o co ci chodzi, że wiosna jest najlepsza? Ja to wiem -_-

      Usuń