h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

czwartek, 29 maja 2014

Bike

Hejoo!!

Jestem ciekawa co u moich czytelników?? U mnie po staremu i w ogóle ;)
Jutro jadę na wycieczkę rowerową z naszą trenerką i moimi koleżankami z klasy. Ogólnie mówiąc nie mogę się doczekać :D
W przyszłym miesiącu (czerwiec) będę na ślubie i weselu, więc postów za bardzo nie będzie przez ten czas. Muszę jeszcze sprawdzić czy mam sprawny rower xd
Teraz siedzę na łóżku, w piżamce i pisze tego posta (tak o 14 xd) no, ale czego nie robi się dla czytelników! Niedługo możecie się spodziewać ulubieńców majaaa!!!
To chyba tyle ile miałam wam do przekazania! Wchodźcie na mojego instagrama i aska ( insta: instagram.com/zuziazozol i ask: ask.fm l/agnieszka181 )
To tyleee xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz