h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

niedziela, 22 czerwca 2014

SUMMER!


heii!          

Juz niedługo wakacje! Kto się cieszy razem ze mną!?
Powiem, że ten miesiąc był dla mnie katorgą. Nie mogłam ani razu do was napisać. To byłam na weselu, to w szkole i w ogóle nie miałam czasu na pisanie. Teraz po wystawieniu ocen znowu w pełni mogę do was napisać :) 
Co u mnie? No cóż, mogę tylko powiedzieć, że mam dobre oceny i jestem zadowolona z mojego rocznego harowania. Jestem również szczęśliwa z tego, iż już 3 lipca jadę do Włoch na turniej piłki ręcznej! Tam zobaczę, czy lekcje mojego, nawet dobrego angielskiego nie poszły na marne.
Zobaczę również wiele zabytków, takich jak Koloseum. Pojadę również do Watykanu. Tam trzeba założyć coś za kolana, bo inaczej cię nie wpuszczą. Mam kilka par spódniczek za kolana, więc się o to nie boję. Raczej lękam się tego, że spalę się do czerwoności i nie będę mogła się ruszać, więc próbuję już teraz trochę się opalić i potem (chyba) się nie spalę tak mocno. Przed wyjazdem i po wyjeździe na pewno będzie notka! We Włoszech będę nie całe 2 tygodnie, więc trochę poczekacie, ale myślę, że uda się wam :) 
Przez cały czas nie wiem jaki temat postów lubicie?
O sporcie? O modzie? O wakacjach? O muzyce? O przyszłości?
Napiszcie w komentarzach!
W tym poście to na tyle. Chciałam wam tylko napisać, że żyję i wracam do świata żywych.
Po rozpoczęciu moich wakacji, będzie outfit i notka, więc 27 wyczekujcie jej!

xoxo



Czarny T-Shirt-Cropp
Zielony (?) T-Shirt-New Yorker


1 komentarz: