h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

poniedziałek, 10 lutego 2014

Handball


(post trochę spóźniony ale miałam problem z bloggerem i post nie chciał mi się opublikować przepraszam ;**)
hejoo!


Wczoraj byłam na lidze dziewczyn z II gim. Wygrały jeden mecz na trzy i niestety będą walczyć o miejsca 5-8 :(, a szkoda bo mogły wygrać wszystkie ;(.

Jak pisałam przed wczoraj dzisiaj post ze zdjęciami :D.Wiem, ze zdjęcia nie są najlepsze, ale chciałam mieć ich na swoim blogu jak najwięcej więc jakieś tam są :).

Chciałam wam równiez polecić moją pomadkę Baby Lips z firmy Maybelline.Po drugim dniu jej uzytkowania uważam, że bardzo dobrze nawilża moje usta i długo utrzymuje się na nich.Wypróbowałam juz wiele balsamów oraz pomadek i niektóre naprawdę wysuszały moje usta lub same się wysuszały i nie było ich w ogóle czuć :/ (odcień mojej pomadki to Cherry Me )





1 komentarz: