h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

sobota, 8 lutego 2014

20 PYTAŃ O MNIE !!!!

hejoo!!

Tak na rozluźnienie atmosfery chciałam napisać do was notkę z tagiem :)

1.Jak masz na imię?

Odp: Zuzia ;))

2.Ulubiony kolor?

Odp: Czarny, Biały, Beżowy, Miętowy, Czerwony i Żółty xppp

3.Masz jakieś zwierzę?

Odp: Tak, mam psa Reksia, akwarium rybek, oraz 2 koty Pusię i Miltona.

4.Masz chłopaka?

Odp: Nie...

5.Ulubiony przedmiot w szkole?

Odp: Historia :)

6.Kim chcesz zostać w przyszłości?

Odp: Zawodową piłkarką ręczną, albo fotografem :)

7.Masz rodzeństwo?

Odp: Tak mam. Siostrę Magdę (ma 21 lat) i brata Wojtka (ma 24 lata)

8.Gdzie byś chciała wyjechać na kilka lat?

Odp: Polska jak na razie mi wystarcza, ale jak bym musiała wybierac było by to USA, Niemcy lub Anglia.

9.Masz GG, Skype, Facebook'a?

Odp: Mam Skypa i Facebook'a. Nie potrzebne mi GG ;)

10.Masz najlepszą przyjaciółkę? Jej imię?

Odp:Tak mam Sandrę ;**

11.Jak się ubierasz w zimę, a jak w lato?

Odp: W zimę bardziej ciepło, a w lato jak w lato ;pp

12.Ulubiona marka kosmetyków?

Odp: Nie mam xdd

13.Rzecz bez której się nie obejdziesz?

Odp: Telefon i pomadka do ust Baby Lips z firmy Maybelline :)

14.Ulubiony piosenkarz/piosenkarka?

Odp: Little Mix, Demi Lovato, Justin Bieber, Katy Perry, 1D i Rihanna ;pp

15.Ulubiony aktor/aktorka?

Odp:Emma Watson ^^

16.Ulubiona książka?

Odp: ''Mikolajek'' i ''bądź swoją siłą przez 365 dni roku'' (Demi Lovato)

17.Ulubiona marka sklepu z ubraniami?

Odp: H&M, Stradivarius,House, Cropp, C&A, New Yorker itp. itd.

18.Ulubiona marka butów?

Odp: Zwylke kupuję w CCC :)

19.Jak maja na imię twoi rodzice?

Odp: Joanna i Ryszard (takie wykwintne imiona xddd )

20.Twoje hobby?

Odp: blogowanie, robienie zdjęć i znajomi :)


To by było na tyle w tym tagu :).Mam nadzieję, że się wam spodobał, i zapraszam jutro na posta ze zdjęciami (tak wam przyrzekam) mam ochotę, aby jutro była taka sama pogoda jak dziś, ponieważ dzisiaj było słonecznie i 6 stopni na + hihihi ^^

Dzisiaj byłam również w mieście i zakupiłam sobie pomadkę Baby Lips firmy Maybelline, ksiazkę Demi Lovato, oraz tonik witaminowy z Garnier dla skóry suchej i wrażliwej :).

PAMIĘTAJCIE JUTRO POST ZE ZDJĘCIAMI!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz