h3.post-title, .comments h4 {text-align: center;}
Powered By Blogger

poniedziałek, 23 czerwca 2014

I Love Summer TAG!


heii!


Dzisiaj mam dla was posta z tagiem "I Love Summer TAG". Zawsze chciałam go zrobić, więc zajrzałam na pytania, (które niestety są po angielsku, ale postaram się przetłumaczyć :) ) złapałam aparat i teraz go piszę. Tak więc zapraszam!

1. Ulubiony lakier do paznokci (na lato)?
Odp: Jest to chyba mój biały lakier, który niedawno sobie kupiłam.

2. Ulubiony letni produkt do ust?
Odp: W lato raczej będę używać Baby Lips 

3. Basen vs. Plażą
Odp: Jest to zdecydowanie basen, ponieważ nie lubię fal w morzu. A poza tym basen jest bezpieczniejszy.

4. Masz jakieś letnie tradycje, nawyki?
Odp: Tak. Jedną z nich jest wyjazd na wakacje, a drugą wyprawa nad jezioro.

5. Ulubione grillowe jedzenie?
Odp: Jest to oczywiście karkówka!

6. Jakie są twoje plany na wakacje? Nie masz planów? Napisz o swoich wymarzonych wakacjach!
Odp:Na początku jadę do Włoch, później (chyba) do rodziny za Łodzią, a potem jakoś samo się ułoży! Mam jeszcze w planach wyjazd do kuzyna z Iławy, ale nie wiem kiedy to wcisnę ;)

Mam nadzieję, że TAG wam się spodobał! Bardzo się cieszę, że w końcu mam czas do blogowania, a do zdjęć światło. Nie wiem kiedy będzie następna notka, chyba dopiero 27 czerwca :/
Na dole INFORMACJA!

xoxo







INFORMACJA!!!

1. Podawajcie różne pomysły na posty!
2. Dziękuję za 2000 wejść na mojego bloga!


2 komentarze:

  1. ale ładne to ostatnie zdjęcie <3333 no jeszcze w wakacje jakies super wyjazdy z siostra <33

    OdpowiedzUsuń
  2. zrób notke przed wyjazdem co pakujesz do walizki :))

    OdpowiedzUsuń